2 decembrie 2017

Decembrie cu iz de speranta si pace





           Mult asteptatul Decembrie a sosit ieri cu bucuria bradutului si a focului vesel din semineu.Ca sa nu mai spunem de weekendul prelungit datorita sarbatorii nationale de 1 Decembrie. Desi nu sunt in Romania sa sarbatorim ziua nationala , in Portugalia sarbatorim restaurarea independentei si prin urmare e zi libera la nivel national-mai mult decat binevenita. Iubesc  aceasta luna , iubesc Craciunul si pregatirile ce inconjoara aceasta sarbatoare. Facem bradul inca din prima zi a lunii si decoram restul casei -cumparam cadouri din timp pentru toti cei dragi din familie si le adunam toate , frumos impachetate si etichetate sub brad asteptand ajunul Craciunului pentru a fi deschise. Si facem meniurile pentru  masa de sarbatori si...asteptam vacanta . Oh,daaaa, binemeritata si mult asteptata  vacanta. 

        Dupa cum spuneam referitor la pregatirile si farmecul lunii Decembrie asa am inceput si noi ultima luna a acestui an -cu bradul impodobit , ascultand colinde si band cafeaua la caldura focului din semineu. Ador momentul asta.Miroase a scortisoara, ciocolata si a portocale. Am inceput goana cumparatului de cadouri (ce nu imi place in mod deosebit datorita aglomeratiilor si nebuniei din mall si pe strazi). Am impachetat primele cadouri pentru  familie . Azi mai avem unele drumuri de facut tocmai pentru a temrina goana cumparaturilor si pentru a avea totul pregatit.Se simte pur si simplu magia acestei perioade de iarna atata de frumoasa si speciala.

         Si anul asta e deosebit-e special-un vis a devenit relaitate: voi petrece Craciunul in Oradea cu fetele mele impreuna. Vi-am mai spus ca s-a intamplat minunea mult asteptata? Daca miracolele exista, eu am avut parte de unul. Dar sa vedem ce va fi-cert e ca sunt super fericita ca voi petrece timpul cu fetele mele scumpe si iubite si nu vreau ca nimic sa imi umbreasca aceste sarbatori. Uite inca un motiv sa iubesc Decembrie-cu acst miros, iz de speranta si pace ce inconjoara casele noastre. 

             








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu