2 iulie 2017

Motive pentru a merge mai departe

   Sunt zile cand e atat de greu sa ma ridic din pat si sa infrunt realitatea inconjuratoare,prezentul, viata insasi.Intrebarea De ce? De ce eu? De ce mie??? ma bantuie si ma uit la mine insami si ma mir cum am ajuns aici, cum am supravietuit atator furtuni si vijelii ce m-au lovit in viata. Oare cum am reusit sa supravietuiesc durerilor provocate de pierderea micutelor mele? Si port povara asta an dupa an, zi de zi incercand sa invat sa suprim gandurile ce bat la usa mea, punand  masca pentru a ascunde adevaratele sentimente interioare. Cum pot merge mai departe ?

      De-a lungul acestei perioade nu a fost usor sa invat sa infrunt gandurile negre, durerea si disperarea. M-am agatat de alte lucruri bune ce s-au ivit de-a lungul anilor si care m-au facut mai puternica . Da, sunt o femeie puternica care a invatat asta din lovituri si lectii grele primite de la viata. Si de ce sa nu merg inainte cand inima mea e impacata cu gandul ca lucrurile sunt asa nu pentru ca eu am ales sau asa am vrut eu-sa fiu departe de fetele mele-ci pentru ca o persoana malefica si plina de ura si razbunare a hotarat asa-a ales sa dispar din viata fiicelor mele. Si daca inainte eram o peroana slaba si credeam ca merit rau, meritam sa fiu lovita si ca nu reprezentam nimic, azi sunt o femeie calita si putenrica, cu mai multa incredere in propria persoana, cu sufletul impacat dar zdrobit.Am speranta totodata ca raul facut nu va ramane neraspaltit, ca raul se intoarce si roata se invarte. Si chiar daca doare si va durea mereu am intotdeauna motive sa merg mai departe. Si sunt oamenii din jurul meu , din viata mea, sunt locuri, sunt lucruri marunte, sanateta si cariera care umplu pe masura posibilului acel gol chinuitor din interior.

       Sunt zile cand e greu sa vad viata intr-un mod optimist. Sunt zile cand e greu sa fiu fericita si puternica-dar asta e pentru ca sunt umana . E normal sa doara ...Dar nu pot uita ca viata e scurta, viata e plina de surprize si trebuie sa iau fiecare lucru bun pe care viata mi-l ofera. Tine de mine sa aleg: ori ma ridic, merg inainte si lupt pentru a fi bine si fericita , ori merg in jos, ma las sa cad in prapastia disperarii (ceea ce e foarte usor) si ma distrug, pierd totul-chiar si viata. Am ales sa merg inainte deoarece am si motive sa merg mai departe. e adevarat ca dragostea si prezenta fetelor mele nu le va inlocui nimeni si durerea nu o va lua nimeni. Ea ramane adanc intiparita in inima mea. dar am langa mine un om bun, care nu ma terorizeaza psihic, nu ma loveste si nu ma inseala - ma pretuieste si ma iubeste neconditionat, ma repsecta si m-a slavat intr-o perioada cand eram hotarata sa mor. Am familia langa mine-chiar daca fizic sunt departe. Si am gasit o a doua fmailie care ma adora si ma sprijina oricand am nevoie. Nu sunt om rau si nu merit ca fetele mele sa ma urasca-deloc. Nu le-am parasit-mi-au fost luate brutal si fara mila. Poate intr-o zi vor alege sa gandeasca si ele  singure si vor vrea sa afle si varianta mea despre ce s-a intamplat atunci. Dragostea mea ramane egala merue si bratele mele sunt merue deschise -e alegerea lor.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu